elinholmgren

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Holmgren - 16 april 2013 21:53

Behöver komma hem och få pussa på gula hästar. Miss them

Av Elin Holmgren - 12 april 2013 09:26

Ternegutt

Av Elin Holmgren - 11 april 2013 21:45

Trolle ska flytta hemifrån. Fan vad jobbigt... Han är en sån genomgo liten kille! Känns dock fantastiskt att han får en helt egen lillmatte som bara bryr sig om honom ?

Av Elin Holmgren - 7 april 2013 18:48

<3

Av Elin Holmgren - 5 april 2013 20:49

Så sitter man här igen. Inte ofta jag sitter vid en dator och knappar tänkte jag skriva men kom ju på, det gör jag ju hela dagarna på jobbet.. haha. Jobbet har gått super denna veckan iaf, 58 avtal på 5 dagar.


På söndag har vi en spekulant på Trolle, fan jag vill knappt släppa iväg honom. Tror verkligen att det blir en bra häst! Aja, man kan inte ha massa bra hästar i stallet som inte hinns med till 100%. Imorgon ska vi iaf på vår dressyrtävlings debut! Bara en enkel LD, men som sagt, han är ju bara fyra år. Mamma ska rida Ternegutt i LD och LC. Hoppas pojkarna sköter sig och att Terne inte blir helt till sig när han ser alla snygga fjordtjejer... Suck.


Sol ska också komma ut lite snart är tanken, hon ska hoppa lokalt, vi behöver få några rundor i ryggen nu, SM närmar sig med stormsteg, och då måste vi vara i toppform. Det blev ju ingen tävling förra fredagen dessvärre då den blev inställd pga snöoväder på Österlen.. (sällan...). Där skulle ju hon hoppat 90 och Trolle 70.

                        Trolljo under ryttare


Annars inte mycket nytt under solen. Liver rullar väl på som det ska, skönt att det går bra på jobbet, hästarna är duktiga och våren börjar äntligen anlända till skåne. Då trivs jag! Man får så mycket energi utav att det kommer fram lite ljus och just nu finns det så mycket jag skulle vilja göra. Mycket tankar som spinner runt i huvudet angående om framtid. Känner just nu inte att jag är så sugen på att bo kvar i malmö när vårt kontrakt löper ut.

Så fantastiskt det hade varit att kunna bo på en gård med ridhus, ha 4-5 fina fjordhästar och några stora hästar. Tävla och träna och leva på det. (Vilken drömmare man är...)

Ja men man får ju drömma.......

Heyyy drömkillen med fetplånbok därborta. Jag är singel!


Hoppas Match blir en grandprix häst så jag kan leva på endast honom. Hehe. Logiskt tänkande är inte min starka sida.

Nu är det bra, får väl slänga ett öga på töntigaste lets dance eller ngt och fortsätta mina fantastiska drömmar.. Eller kanske lära min dressyrprogrammet till imrg. Jag har inbillat mig bättre om man inte är förberedd. Glöm inte bort att kolla in spotifylistan till SM om ni inte gjort det än. Den kommer bli så grrryyyymmmm.

Grym speaker blir det också.


:)


Ovido - Quiz & Flashcards