elinholmgren

Alla inlägg under november 2011

Av Elin Holmgren - 21 november 2011 20:43

Det var verkligen inte igår... inte i förrgår heller för den delen ;)


Livet är väldigt mycket uppochner just nu, jag befinner mig ungefär 14timmar ute på jobb, på kontoret eller på g till eller från jobb just nu, 5-6 dagar i veckan. Jag trivs extremt bra med det jag gör just nu och det börjar dessutom gå ganska så bra! Har slagit mig in i toppen och gjorde idag all time high scoure med att vara den första över 11000 till företaget. Någonsin i teamet. GÖTT!


Hästarna får vänta lite förtillfället, jag rider när tillfälle ges (när jag är ledig alltså ;)) och mamma har ju tagit över Sol lite. Red henne i helgen och herregud, JESUS vad fin hon var! Det är inte förrän nu när jag varit ifrån det ett tag som jag faktiskt insett hur jag ska lyckas sitta ned i galoppen för att få någonform utav normal ridning där det inte får i 170km/h och med huvudet rakt upp i vädret. Med extremt mjuk sits, mycket kontakt med sadeln och lite rundare rygg så man får en mjukare kontakt går det riktigt bra! Jag rider bäst med lite rund rygg så ja. Riktigt fin form i vänster varv! Nu får mamma keep up the good work så att höger sidan också släpper. Hon ska förövrigt göra sin andra hoppträning på onsdag, snart så får ni passa er där ute på tävlingsplatserna! :)


   


Ovido - Quiz & Flashcards