elinholmgren

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin Holmgren - 26 juli 2012 08:42

Jadå.. Hästen tvättad, sakerna packade. Snart åker vi mot västervik och årets SM!

Av Elin Holmgren - 2 juli 2012 19:47

Nu har vi bestämt oss, det blir inget EM för oss. Känns lite magstarkt att betala 150 euro för en boxplats under 3dagar... Väldigt tråkigt men så får det bli! Satsar allt vi har på SM ist.

Åker på genrepstävling på torsdag i Dagstorp och tränar sedan jaffa, the crazy horse hos Magnus på kvällen..

Sen väntar ev en dejt i malmö... Spännande ;)


Nu ska jag ska jag sluta blogga och stänga butiken och åka hem och träna!

Gym 24/7 i mitt hjärta! :) 

Av Elin Holmgren - 1 juli 2012 11:27

Årets ilska.nu


Står helt ensam på jobbet då två kollegor är ensamma och en inte velat dyka upp... ilskeröken sprutar ur mina öron... Eftersom det är en butik vi nu står i kan man ju inte direkt lämna den ensam, inte ens för att gå på toa. 

Folk arbetsmoral är riktigt värdelös!


Aja, nu har bitterfittan fått utlopp för sina känslor. Mycket jobb denna veckan.. 60timmar och blir 40 till innan jag har min lediga dag - Torsdag! Då ska vi åka till Dagstorp och tävla, ska bli sjukt kul!


Nu ska jag pitcha vidare och nyteckna lite digital TV kunder! 

Har du Boxer, viasat, comhem, canal digital, bredbandsbolaget, sydantenn, astra parabol, telia, tele 2, kabel tv, connect tv, eller öppet stadsnät?

Ovido - Quiz & Flashcards