elinholmgren

Alla inlägg under mars 2011

.

Av Elin Holmgren - 29 mars 2011 22:25

 

.

Av Elin Holmgren - 27 mars 2011 22:09


     

Snodde mammas Liv idag. Underbart att rida ute med tunn jacka på fälten. mmm vår! Och så fin Liv är när hon slappnar av och kommer till arbete! Terneskrutten fick också gå en liten runda idag. Annars har jag tillbringat ngra timmar i Flyinge där vi kollade på körtävling, vårmönstringen. Är så sjukt tävligssugen......

,

Av Elin Holmgren - 26 mars 2011 10:25

Fin syster och fin systerdotter!


Nu beger jag mig mot mila!



,

Av Elin Holmgren - 25 mars 2011 21:21

 

mmmm natti.

Har sovit typ hela dagen. Nu sitter jag i säckstil plus - löpartights, stor thirt, håret i tofs och glasögon. snyggve, oyees

Febern gör sig påmind igen så nu blir det sömn för hela slanten IGEN.

!

Av Elin Holmgren - 25 mars 2011 13:16

Har inte skrivit på länge... Har inte haft tid, lust eller ngt annat.


Veckan har varit relativt lugn, bara gårdagen som var ganska hektisk eftersom ida blev sjuk och jag fick en extra häst att ta hand om (men det tyckte jag bara var kul, längesedan jag red nu när Sol är dålig) Jag och Fanny körde Remington (en av skolans hästar som jag ska köra på hästshowen eftersom Sol.....) med ettorna och ja, Det var mycket häst helt enkelt! Min egen busfia är verkligen trött på livet i sjukhage och de tjugo minuterna som vi tillbringar med promenad, ja det är inte nog!


Jag har vägt Sol varannan dag nu efter hon blivit dålig och det är ganska sjukt vad det skiljer sig... Blev väldigt förvånad över att hon överhuvudtaget vägde så mycket som hon gjorde. Hon fick metacam för 400kg för det trodde anders hon vägde. ;)

Fredag förra veckan: 492kg

Söndag: 497kg

Tisdag: 505kg (!!!!!!)

Igår: 489kg

Idag: 487kg

Och maten är densamma... Hmmmm


 


,

Av Elin Holmgren - 21 mars 2011 12:18

mjaaahaa, vad ska denna gråa måndag bjuda på tro...? Samhälle med tjernobyl jobb har jag framför mig iaf. Ikv TROR jag vi ska skaka rumpan till salsa eller ngt liknanade. Min dator är seg som ett allt för väl tuggat tuggummi................


   Sols ENROMA sjukhage

!

Av Elin Holmgren - 21 mars 2011 09:07

Mykletind NM 2009 =)


Av Elin Holmgren - 21 mars 2011 08:37

 

goooodmoooorning

Ovido - Quiz & Flashcards