elinholmgren

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin Holmgren - 24 februari 2011 14:04

arbetsdagen blev inte lång idag. Lastbilen fick för sig att den inte skulle starta så jag behövdes inte mer idag. Skönt faktiskt!

Ska snart dra mig utåt och klä på min häst, träning ieftermiddag =)


  

Min stjärna!

Av Elin Holmgren - 24 februari 2011 14:02

GRYM!

Av Elin Holmgren - 23 februari 2011 21:38

John Blund here I come!


Jobb imrg också så nu går jag och lägger mig!


  

Bilden är för er som precis som jag själv börjat tvivla på att sommar någonsin har existerat...? Men de har den tydligen, hoppas den vill närma sig sverige snart...

Av Elin Holmgren - 23 februari 2011 21:20


Hade gett en del för att ha dessa snygga på mina fötter när jag går runt i ridhuset. I brunt såklart! Skorna heter Ariat Cobalt XR Devon Pro och just denna sko hittade jag på rytteriet.nu

I LOVE THEM!

  

Av Elin Holmgren - 23 februari 2011 21:06

har precis spruingit några km i mina nya skor. Feels good!


Idag har jag haft min första riktiga lovdag! och enda också för den delen. Jag har varit med Adrian på tävling i söndags och sedan jobbat måndag och tisdag. Jobbet har mest bestått utav att mocka, rykta, gå med hästar och sitta och frysa. Inte ansträngade precis och ganska roligt. Vi har åkt till Olof Smiths ridhus med lastbilen och fyra hästar så mycket häst har det blivit!


Sol red jag i ridhuset i måndags där hon gick som en klippa. Mycket galopp jobb i lättsits, lite lätt "bogen in" i galopp och mycket tempoväxlingar. Igår fick hon vila och idag skrittade vi bara ut en runda. Imrg ska vi hoppträna! =)


Min underbara dag tillbringade jag på mitt favoritställe, Nova Lund. Jeans och träningsskor var väl det roligaste dagen kunde ge. Ikv var mamma, marita och anna hos Magnus Johansson och tränade. Jag var med såklart! Liv var imellanåt en stulfia men ibland föll poletten ner och hon funkade fint.


  

Liv på träning för Anna Hassö

Av Elin Holmgren - 19 februari 2011 17:05



Jag har ju tidigare hyllat de färgade stigbyglarna från jin stirrup och även dessa från Duca design faller mig i smaken. SKITCOOLA! De har blivit sjukt dissade på andra bloggar men jag tycker iaf, har man dessa vågar man sticka ut. Ocatt våga sticka ut ÄR COOLT!


   


Av Elin Holmgren - 19 februari 2011 16:58


Stalltjänst ala Bollerup!   :D

Av Elin Holmgren - 19 februari 2011 16:31

Åker till Lilly och förfestar med de bästa. Efter det, - Dammstorp!


  

  

totally sober

Ovido - Quiz & Flashcards