elinholmgren

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin Holmgren - 14 maj 2012 10:49

Ojojoj.. Det var icke igår jag skrev men gick in och såg att folk fortfarande läser trots min brist på nya inlägg.. Tänkte att jag får göra er lite glada.

Det har hänt ganska mycket i mitt liv, har fått lägenhet i malmö och blivit storstadsbo. Sjukt spännande. Jobbet tar upp det mesta av mitt liv förtillfället, varit i gbg i 14dagar och imrg åker jag till stockholm i 6dagar - sen väntar nog "långledighet".


På hästfronten har det också hänt en del. Har blivit storhästägare, etna är utlånad till en lovande körkusk, Ringo har kommit till skåne, terne har äntligen blivit en riktig man och mamma har börjat rida Sol som bara den. Roligt!


 

Ternegutt i den stora vagnen.

 

Lilla Etna på hopptävling i hästhagen. Felfri i 0,80 och två ner i 0,85. Stjärnan!

   

        

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards